2 veckor sedan
Annons-ID: 15081466

Service-minded Office coordinator sökes

Är du ambitiös, prestigelös och service-minded? Då är du vår kunds nästa stjärntillskott. Rollen kräver service, struktur och administrativ förmåga och du erbjuds en rolig och utmanande roll hos en arbetsgivare som präglas av ambitioner och utveckling. Sök tjänsten idag, vi arbetar med löpande urval!

Om tjänsten

Vår kund är ett av de ledande bemanningsföretagen inom vården som förmedlar personal till vårdgivare och socialomsorg i hela Sverige. Vår kund söker nu dig som vill vara en nyckelspelare för företaget i en mycket viktig roll. Planering, kommunikation och initiativ kommer vara en stor del av din vardag. Företaget lägger stor vikt på dina personliga egenskaperna och mognad.

Du erbjuds

  • En tjänst med varierade arbetsuppgifter
  • Goda chanser till överrekrytering efter sex månader
  • En gedigen upplärning av erfarna kollegor

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter

  • Koordinera och boka olika aktiviteter som konferenser, utbildningar, möten och events
  • Sammanställning av rapporter och uppdaterande av rutiner, riktlinjer och dokument
  • Svara på löpande frågor och lösa uppkomna problem som inkommer från medarbetare och kontorsledning
  • Diverse kontorsuppgifter som exempelvis; flytta kontorsmöbler, åka och handla kontorsmaterial, duka fram/förbereda inför frukostar m.m.

Tjänsten passar dig som trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, då rollen innebär att vara behjälplig där behovet finns.

Vi söker dig som

  • Har minst 1 års erfarenhet från en roll inom koordinering, administration och service
  • Har en god administrativ vana samt goda kunskaper och tidigare erfarenhet av samtliga Office-program
  • Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift, detta då du kommer att kommunicera samt skriva material på båda dessa språk
  • Relevant eftergymanisal utbildning
  • Har B-körkort

Som person ser vi att du är uttåtriktad och gillar att göra det där lilla extra och trivs med att arbeta noggrant samt är prestigelöst. Du trivs i en koordinerade roll, har en mycket god samarbetsförmåga och uppskattar att vara en viktig kugge i det löpande arbetet. Samtidigt som du är strukturerad har du lätt att skifta fokus och fokusera på det som är akut för stunden. Du håller dig ständigt uppdaterad och tar egna initiativ till uppgifter, det krävs även att du har hög personlig mognad då du kommer att hantera mycket information. Du har även mycket god kommunikativ förmåga. Du är lyhörd och flexibel samt strukturerad och har förmåga att skapa ordning och reda.

Övrig information

  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Stockholm, Södermalm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här