1 vecka sedan
Annons-ID: 15079339

Registrator till Havs- & Vattenmyndigheten!

Snabbfakta

Stad:
Göteborg, Centralt
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
September
Övrigt:
Heltid

Vi söker just nu en administrativ stjärna för tjänsten som registrator till en av Sveriges viktiga myndigheter! Rollen passar dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt i en självständig roll. Sök redan idag, vi tillämpar löpande urval!

Om tjänsten

Myndigheten sitter i moderna lokaler, centralt i Göteborg med enbart en tio minuters promenad från centralen och goda kommunikationsmöjligheter till och från kontoret. Hos vår kund slår hjärtat lite snabbare för miljön och de agerar med en hög specialistnivå inom sitt område!

Intervjuer hos vår kund förväntas genomföras den 25:e augusti med intervjuer hos oss på Academic Work löpande under sommaren.

Du erbjuds:

Detta är ett konsultuppdrag som initialt kommer sträcka sig fram under 6 månader, med möjlighet till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Arbeta med handläggning och beslut av ansökningar om stöd ur Europeiska havs- och fiskerifonden (EHFF) vad avser åtgärder för datainsamling m.m. enligt artikel 77 i förordning (EU) nr 508/2014
  • Ge kvalificerat administrativt stöd till övriga avdelningar
  • Daglig postöppning, registrering, diarieföring och expediering
  • Aktläggning och arkivering av diarieförda handlingar och ärenden
  • Kontakter med anställda och allmänhet vid offentliggörande av handlingar i enlighet med offentlighetsprincipen eller ta fram statistik och information kring avslutade eller pågående ärenden
  • Bemanna receptionen och vara behjälplig via växeln

Vi söker dig som

  • Registratorsutbildning på högskolenivå eller annan utbildning som bedöms som likvärdig alternativt arbetslivserfarenhet som registrator
  • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem
  • Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registratorsfunktion
  • Är obehindrad i svenska, både i tal och skrift

Som person är du:

  • Självgående
  • Strukturerad
  • Kommunikativ

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, till december 2022 - med goda möjligheter till förlängning till december 2023
  • Placering: Centrala Göteborg
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Ansök här