Sökresultat
1 månad sedan
Annons-ID: 15025736

Receptionist för 12 månaders vikariat !

Snabbfakta

Stad:
Stockholm , City
Omfattning:
Heltid, 8-17
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag, Heltid
Jobbkategori:
Receptionist
Startdatum:
1/6

Beskriver du dig själv som personen med service ända ut i fingerspetsarna? Hos Sopra Steria erbjuds du ett fartfyllt tempo med mycket social kontakt, ansvar och varierande arbetsuppgifter. Du sitter centralt beläget i moderna lokaler mitt i city där du tillsammans med din kollega är ansiktet utåt för bolaget.

Om tjänsten

När klockan närmar sig 8, kliver du in genom dörrarna till kontoret som sträcker sig över flera våningar och byggnader mitt i citys puls. Du hälsar god morgon till din kollega och interna medarbetare som passerar dig. Snart är du och din närmsta kollega igång med att gå igenom dagens mail där du tar initiativet att gå genom landskapet för att säkerställa att allt ser snyggt och rent ut samt att allt material finns på plats. När det närmar sig lunch inkommer dagens första budleveranser med nya medarbetares brickor som du förbereder. Parallellt tar du emot externa möten och hänvisar dem vidare till rätt person på bolaget. Under dagen bemannar ni även växeln både för Stockholm och Göteborgskontoret, där du vid dagens slut går hem med ett leende på läpparna efter ännu en händelserik dag.

Du erbjuds

  • Högt tempo

  • Mångkulturell och internationell atmosfär

  • Varierande arbetsuppgifter

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande: https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjudande

Arbetsuppgifter

  • Tar emot externa och interna besökare

  • Bemannar växeln

  • Tar emot förfrågningar via mail internt och externt

  • Ansvarig för att kontorsmiljö och material är på plats

  • Post och fakturahantering

Vi söker dig som

  • Har 2-3 års arbetslivserfarenhet av serviceyrke, där det är meriterande om du tidigare arbetat i reception.

  • Har mycket goda kunskaper i officepaketet och särskilt Outlook.

  • Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, då kommunikation främst sker på språket

  • Har grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift

Som person är du:

  • Serviceinriktad

  • Ansvarstagande

  • Strukturerad

Övrig information

  • Start: 1/6

  • Omfattning: Heltid, 6 månader med god chans till förlängning

  • Placering: Centrala Stockholm

  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Sopra Sterias önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Läs mer om Sopra Steria här

Här söker du jobbet

Vilket CV vill du ansöka med?

Katarina Mäki consultant manager

Har du frågor om tjänsten?

Katarina Mäki eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stw06@academicwork.se. Ange annons-ID i ditt mail: 15025736