1 månad sedan
Annons-ID: 15077364

Projektledare/CRM-konsult till ett företag i framkant

Snabbfakta

Stad:
Göteborg, Göteborg
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Rekrytering
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Vill du tillhöra ett av de ledande bolagen inom CRM? Vi söker dig som brinner för CRM-system, processer och lösningar med fokus på användarvänlighet, automation, digitalisering och kundvärde! Här får du möjlighet att ta eget ansvar, arbeta självständigt och bli en viktig nyckelspelare för företaget. Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Om tjänsten

Som Projektledare/CRM-konsult hos i-Centrum ges du möjligheten till ett spännande arbete där du får arbeta nära deras kunders verksamheter och vara delaktig i utveckling och utformning av deras CRM-satsningar. På i-Centrum arbetar de nära systemen, vilket innebär att du som verksamhetskonsult behöver vara en duktig lösningsarkitekt, dvs. ha förståelse och ett intresse för tekniken och vilja lära dig mer inom området. Du är involverad och engagerad i förändringsarbetet hos i-Centrums kunder. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. att definiera kundkrav, processer och leda workshops. Vidare är du delaktig i konfigurering, uppsättning och utbildning i deras system.

Om företaget:

i-Centrum är helt och hållet nischat inom CRM-system och jobbar med ett antal ledande systemleverantörer inom CRM. De har en lång erfarenhet av att bygga kundanpassade och unika appar och lösningar åt sina kunder. i-Centrum vet vad som är lämpligt att bygga och kan ge råd och erfarenheter längs vägen, från det att de första diskussionerna om behov kommer, tills dess att en färdig lösning är byggd. Framförallt hjälper de sina kunder att utvecklas inom marknadsföring, försäljning och kundservice.

Du erbjuds:

  • En tydlig introduktion för att du ska komma in bra i rollen och i teamet, samt mycket eget ansvar, varierande arbetsuppgifter och flexibilitet.
  • Tillhöra ett team som hela tiden fokuserar på kompetensutveckling och att alltid ligga steget före när det kommer till nya moderna tekniker.
  • Vara med på en kundresa där du får stora möjligheter att påverka och bidra med dina egna idéer – och få gehör.
  • En arbetsplats med högt i tak och där man värnar om varandra
  • Flexibla arbetstider, fast lön, friskvårdsbidrag samt 6 veckor semester

Arbetsuppgifter

  • Ansvarar över ett team av befintliga kunder där du driver dina kunders behov framåt. Kundernas storlek samt bransch-område varierar. Här inkluderas kundmöten, uppföljning samt ett nära samarbete med i-centrums utvecklare.
  • Du ansvarar över nya kunder där du analyserar kundens behov och skapar ett implementationsprojekt. Du analyserar kundens verksamhet, designar system och du utbildar samt implementerar det nya systemet hos kunden.
  • Vara med och bygga upp ett spännande bolag med en massa idéer, där taket är högt och där det finns mycket energi.

Vi söker dig som

  • Har examen ifrån högskola, universitet eller YH-utbildning inom t.ex. digital marknadsföring, försäljning eller annat meriterande område.
  • God teknisk förståelse, ej krav på IT-utbildning men har ett intresse för CRM-system och tycker att det är roligt att lära sig mer.
  • Talar och skriver flytande både svenska och engelska
  • Erfarenhet av något av CRM-system inom Marknad, Sälj alt. Kundtjänst från en tidigare tjänst
  • Goda kunskaper i Officepaket

Som person:

  • Serviceinriktad
  • Problemlösande
  • Ansvarstagande
  • Har god samarbetsförmåga

Övrig information

  • Start: Omgående eller enl. överenskommelse
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Stockholm eller Göteborg

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

i-Centrum har sedan 2013 arbetat med att utveckla våra kunders CRM-processer, marknadsföring, försäljning och kundservice. Helheten är viktig för våra kunder, där vi vill vara deras partner för att hjälpa dem ta hand om sina kunders kundresa.

Vi utvecklar våra kunder och dess processer främst via konsultation, men vi har även ett ben där vi utvecklar appar som kunder kan installera via en appstore.

Ansök här