1 vecka sedan
Annons-ID: 15080664

Projektkoordinator inom Mötesteknik till Office Management!

Snabbfakta

Stad:
Solna, Stockholm
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Har du erfarenhet av projektkoordinering, besitter ett stort teknikintresse och vill arbeta på ett bolag i framkant? Trivs du med att arbeta tillsammans med kunder och drivna, engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar? Då kommer du trivas riktigt bra i den här rollen! Nu söker vi dig som vill vara med och påverka framtidens arbetsplats och som är nyfiken på att få projektleda och koordinera helhetslösningar åt MYBW Office Managements kunder. Är du redo för din nästa utmaning i karriären? Sök tjänsten redan idag! Urval sker löpande.

Om tjänsten

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar med serviceåtagande för sina kunder. Idag hjälper bolaget över 8000 kunder i Norden till en smartare och effektivare arbetsdag. I rollen som projektkoordinator på kommer du arbeta nära säljare, tekniker, leverantörer & service managers och sist men inte minst företagets kunder.

Du erbjudas en spännande och ansvarsfull tjänst på ett företag som ligger i framkant inom sitt område.

Du erbjuds

  • Möjligheten att arbeta med engagerade kollegor som vill ta vara på din erfarenhet och din nyfikenhet
  • En arbetsplats som ger dig möjligheten att utvecklas och samla på dig meriterande erfarenhet
  • Jobba med spännande och varierande projekt mot olika kunder och branscher

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Som projektkoordinator hos MYBW Office Management arbetar du ofta med flera projekt pararellt. Du kommer vara ansvarig för att leverera produkt till kunder och du blir den viktiga spelaren i kundkontakten.

  • Äga, leda och koordinera projekt från början till slut inom Mötesteknik
  • Prioritera och planera utefter uppsatta mål
  • Löpande rapportera till berörda personer

Vi söker dig som

Arbetet kräver att du är drivande och kan arbeta självständigt och strukturerat. Att vara positiv, kommunikativ och ha en hög servicekänsla ser vi som en förutsättning. Vidare är du bekväm med att fatta beslut och har förmågan att kunna omprioritera ditt arbete och agera flexibelt.

För att lyckas i denna roll tror vi dessutom att du:

  • Har erfarenhet av att arbeta i projektform med ansvarsfördelning och tydliga deadlines
  • Tidigare erfarenhet av jobb där kunden har varit i fokus
  • Besitter ett stort intresse för tekniska lösningar
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt då detta används i det dagliga arbetet

Övrig information

  • Start: Omgående eller enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Solna

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här