1 månad sedan
Annons-ID: 15080082

Orderhandläggare till Armatec

Snabbfakta

Stad:
Göteborg, Mölndal
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Armatec har en utpräglad vinnarkultur som bygger på affärsmässighet, engagemang, kompetens och arbetsglädje! Söker du en roll med utvecklingsmöjligheter på ett företag som värnar om sina medarbetares bästa? Då kan rollen som Orderhandläggare vara något för dig, välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Academic Work söker en Orderhandläggare till Armatec med start omgående. Armatec är specialister inom klimatsmart flödesteknik och löser tekniska utmaningar inom flödesteknik för fastigheter och industrier. Armatecs lösningar är kundanpassade och alltid med fokus på långsiktig hållbarhet. Armatec är i ständig utveckling och ser sina medarbetare som deras viktigaste tillgång. Företaget sitter i fräscha och nybyggda lokaler i Mölndal och har ett stort fokus på medarbetarnas välmående och hälsa.

Hos Armatec välkomnas du till ett helt nytt team i rollen som Orderhandläggare, där du på sikt kan få möjligheten att utvecklas inom andra ansvarsområden såsom lagerinköp. I rollen som Orderhandläggare kommer du att ansvara för att behandla tekniskt klarlagda försäljningsordrar, skicka transit-/direktinköpsorder samt leveransbevaka dessa tills godset står till kundens förfogande. Som Orderhandläggare drivs du av att proaktivt samla in samtliga detaljer korrekt och står gärna på dig internt för att säkerställa processeffektivitet och korrekthet. Som arbetsgivare erbjuder Armatec många möjligheter för dig att utvecklas och växa i din arbetsroll!

Du erbjuds

  • En modern arbetsplats med god stämning
  • Goda utvecklingsmöjligheter inom din roll samt Armatec
  • Friskvård, resultatbonus och andra förmåner för att skapa engagemang och trivsel

Detta är ett konsultuppdrag där du initialt kommer att bli anställd via Academic Work och arbeta som konsult hos Armatec. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Registrera försäljningsordrar
  • Generera och skicka transit- och/eller direktinköpsorder till leverantör
  • Hantera öppna web/EDI ordrar
  • Leveransbevaka samt kommunicera leverans med kund
  • Agera kundsupport på lagda ordrar och leveranser

Vi söker dig som

  • Har tidigare erfarenhet från kundservice
  • Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
  • Har god datorvana och är snabblärd inom IT-system

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i CRM-system.

Som person är du:

  • Serviceinriktad
  • Resultatinriktad
  • Noggrann

Övrig information

  • Start: Omgående, önskvärt v. 37
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Mölndal, Göteborg

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Armatec startade 2003 men har varit verksamma i branschen i mer än 70 år. Företaget är sprunget ur Armaturjonsson och bildades för att kunna erbjuda kunderna ett komplett system av produkter som samverkar med varandra för att lösa en funktion i deras system. Till exempel fjärrvärmecentraler, återströmningsskydd och legionellaskyddscentraler. Lär mer om Armatec och hur de presenterar sig själva på sin hemsida här.

Ansök här