3 veckor sedan
Annons-ID: 15084482

Office Manager sökes för kortare uppdrag

Som Office Manager hos vår kund kommer du att ha en central roll för företagets medarbetare och kunder och skapa ett gott första intryck, men också långvariga relationer! Vi söker dig som tycker om att jobba med människor, service, administration och ha många bollar i luften! Om du dessutom är tillgänglig för jobb omgående - sök hit. Vi jobbar med löpande rekrytering så sök redan idag.

Om tjänsten

Vår kund är ett managementkonsultbolag och vi söker nu deras nästa kontorsstjärna. Vi letar efter dig som trivs med att hålla i trådarna, ser till att tillvaron på kontoret flyter på bra och som är med och skapar en plats där deras medarbetare inspireras. Det är en viktig roll på en dynamisk och händelserik arbetsplats. Som Office & Culture Manager har du ansvaret för driften av kontoret, arbetar brett med service och ansvarar för utvecklings- och förbättringsarbete på kontoret. Rollen passar dig som trivs i en flexibel och varierande roll där du har förmågan att se vad som behöver göras och gillar att ta egna initiativ med hög servicekänsla.

Detta är ett konsultuppdrag som inledningsvis sträcker sig 3 månader framåt, med möjlighet till förlängning.

Du erbjuds

  • Möjligheten att vara en del av ett spännande och växande företag
  • Brett kontaktnät och roliga och varierande arbetsuppgifter
  • Ett arbete där du växer på både det personliga och professionella planet

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Du kommer att ingå i företagets supportfunktion som idag består av 4 kollegor och du rapporterar till deras HR-chef. Dina dagar kommer att se olika ut men du kommer till exempel att:

• Vara första kontaktperson på kontoret och den som tar emot besökare, kunder, leveranser och ser till att alla besökare blir professionellt bemötta och med härlig energi.

• Hantera inkommande post och leverantörsfakturor.

• Vara delaktig i att organisera både större event såsom frukostseminarier, konferenser och även mindre aktiviteter på kontoret.

• Ansvara för majoriteten av inköp och beställningar till kontoret exempelvis lunchbeställningar, frukostar och kontorsutrustning.

• Hantera felanmälan, kontakt med städbolag och fastighetsägare och ansvara för de allmänna utrymmena och se till att allt är rent och snyggt

Vi söker dig som

För att vara rätt person för rollen behöver du ha ett eget driv, en stor portion av glädje i ditt arbete och du brinner för att ge bra och energifylld service. Vi tror att du har tidigare erfarenhet som exempelvis koordinator, assistent eller receptionist. Du är ett energiknippe som gärna tänker utanför ramarna kring förbättringsområden och aktiviteter som bidrar till att stärka vår kultur och atmosfär på kontoret. Stor del av kommunikationen sker på engelska det är därför viktigt för oss att du behärskar både engelska och svenska i tal och skrift. Du känner dig trygg i en miljö där tempot är högt, dynamiskt, innovativt och prestationsdrivet samtidigt som du är balanserad och kan behålla lugnet även i pressade situationer.

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 3 månader
  • Placering: Centrala Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här