6 dagar sedan
Annons-ID: 15088042

Kundtjänstmedarbetare till start up!

Snabbfakta

Stad:
Stockholm, Bromma
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående

Brinner du för service och är redo för nästa utmaning? Är du också en person som trivs med att prata med kunder och leverera personlig support av högsta klass? Vår kund är ett bubblande företag som arbetar inom restaurangbranschen med systemlösningar och de söker nu efter nästa stjärna till sitt team. Vi tillämpar löpande urval så ansök till tjänsten som kundrådgivare redan idag!

Om tjänsten

Qopla är ett relativt ungt företag med stadig tillväxt och som nu söker efter nästa medarbetare för att komplettera sitt team inom kundtjänst. Teamet består i dagsläget av en handfull medarbetare inom kundtjänst och knappt trettio i hela företaget. Qopla har många välkända kunder som de bygger täta samarbeten med, och i dessa relationer kommer även du spela en viktig roll.

Du erbjuds

  • Grundlig upplärning i relevanta system
  • Stor möjlighet att visa framfötterna och växa med företaget
  • En dedikerad konsultchef
  • En omfattande förmånsportal och friskvård

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Rollen som kundtjänstmedarbetare innebär i synnerhet att du:

  • Arbeta med både inkommande och utgående samtal
  • Ge god service i vanligt förekommande ärenden
  • Hantering och viss bearbetning av data
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som

För att passa i roller behöver du ha lätt för att formulera dig i tal och du gillar prata med människor. Du ska trivas med att arbeta över telefon och du strävar aktivt efter att ha struktur och en röd tråd i ditt arbete. Dessutom är du flexibel och har inga problem att ta snabba puckar eller ställa om efter nya prioriteringar. Vi ser också att du som söker har en otroligt god datavana och att du är bekväm vid tangenterna. Vi tror även att ett positivt mindset är nyckeln till framgång och är övertygade om att rätt inställning kommer vara det som tar dig till nästa nivå i rollen.

Krav

  • Talar och skriver flytande på svenska och engelska
  • Har tidigare erfarenhet av arbete inom service
  • Trivs med att prata i telefon
  • Har god datorvana

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här