2 veckor sedan
Annons-ID: 15081887

Kundtjänstmedarbetare till redovisningsbyrån Aspia!

Snabbfakta

Stad:
Stockholm
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Oktober
Övrigt:
Heltid

Vi söker just Kundtjänstmedarbetare till Aspia. Detta är en perfekt möjlighet för dig som brinner för att ge bästa möjliga service till kunder, vill få stora chanser att utvecklas och få en fot in i ekonomibranschen. Här får du chansen att ta dig an ett långsiktigt uppdrag samt bli en del av ett härligt team där ni tillsammans jobbar mot att ha branschens nöjdaste kunder. Ta chansen och sök redan idag - urval sker löpande.

Om tjänsten

Som Kundtjänstmedarbetare arbetar du i kundtjänst och ansvarar för att ge bästa möjliga service till Aspias kunder. Du kommer arbeta i första ledets kundtjänst vilket innebär att du kommer vara kundens första kontaktperson när de kontaktar kundtjänst. Du kommer att ta emot och hantera ärenden som rör exempelvis frågor från företag som vill bli kunder, användar- och systemfrågor eller frågor om företaget i stort. Detta gör du via telefon och mail.

Aspia är ett växande bolag inom redovisning, löner och skatt vilket gör att ett intresse och/eller bakgrund inom ekonomi ses som meriterande. Du kommer att bli en del av Aspias kundsupportavdelning och bli en del av ett drivet och familjärt team som har ett öppet klimat med högt i tak där du alltid kan fråga eller bolla något med dina kollegor. I din roll kommer du ha mycket frihet under ansvar och det är möjligt att arbeta delvis på distans. I samband med arbetsstart kommer du få ta del av en gedigen introduktion och onboarding för att komma in så bra som möjligt i din nya roll.

Du erbjuds

  • En chans att ta dig an ett långsiktig uppdrag på ett växande bolag
  • Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget
  • En dedikerad konsultchef och karriärpartner, som stöttar dig under ditt uppdrag och följer upp din utveckling

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Ta emot och hantera inkommande kundärenden per telefon och mail

Vi söker dig som

  • Har minst 6 månaders tidigare erfarenhet av arbete i kundtjänst
  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då detta är en del av arbetet

Det är meriterande om du

  • Har en avslutad gymnasieutbildning inom ekonomi
  • Har ett intresse för ekonomibranschen

Som person är du serviceinriktad och självgående. Du bemöter kunder på ett trevligt, socialt och professionellt sätt där du alltid sätter kunden i fokus. Vi tror även att du är duktig på att lösa problem och därmed kan hantera kunders ärenden på ett effektivt och serviceinriktat sätt.

Övrig information

  • Start: Början av september/oktober
  • Omfattning: Heltid, långsiktigt
  • Placering: Vasastan, Stockholm
  • Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras ut innan eventuell avtalsskrivning

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här