5 dagar sedan
Annons-ID: 15085381

Kundtjänstmedarbetare till Ragn-Sells i Kallhäll

Snabbfakta

Stad:
Stockholm, Kallhäll
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Brinner du för service och vet vikten av att skapa relationer, är detta tjänsten för dig! I Kallhäll hittar du din nästa arbetsplats med engagerade och drivna kollegor som tillsammans gör Sverige till ett renare land genom att öka kompetensen inom återvinning och miljö. Din kompetens kan bidra till ett renare Sverige! Start är omgående t.o.m 2023-03-31 med chans till förlängning.

Om tjänsten

Ragn-Sells är ett företag i framkant som vill bevisa att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand. Om detta är en vision du också brinner kan detta komma att bli din perfekta arbetsplats. Ragn-Sells erbjuder nyskapande och effektiva lösningar för att minimera, ta hand om och omvandla avfall till resurser. Du får en central roll i detta arbete och är ansiktet utåt tillsammans med ditt team. Du kommer att tillhöra Ragn-Sells kommunpartner team.

Du kommer att arbeta operativt inom arbetsmiljöfrågor och kommer att erbjudas en grundlig utbildning företagets system. Din vardag kommer bestå av många kontaktytor med allt från privatpersoner till kunder, men även internt och extrent.

Du erbjuds

  • Arbete inom en av Sveriges viktigaste branscher
  • Ett spännande uppdrag som skapar mervärde för hela organisationen
  • Ett meningsfullt arbete som strävar mot ett hållbart samhälle
  • Möjlighten att utvecklas i dialogen mot kunder

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.Du erbjuds.

Arbetsuppgifter

Din primära uppgift kommer vara att hantera inkommande ärenden inom området kommunparter på ett effektivt och kundfokuserat sätt samt säkerställa att företagets processer samt riktlinjer följs.

Du kommer till exempel att:

  • Svara på frågor gällande till exempel fakturor, produkter, tjänster och priser
  • Ta emot och registrera beställningar från kunder
  • Vid enklare förfrågningar prissätta/ge offerter mot prislista
  • Ta emot och registrera reklamationer

Du kommer att få alla förutsättningar för att utföra ett mycket gott arbete, detta genom en gedigen introduktion.

Vi söker dig som

Vi söker dig som är

  • Har färdig gymnasieutbildning
  • Har arbetslivserfarenhet av kundservice eller annan roll vi bedömer som likvärdig
  • Du har god systemvana och behärskar således MS Office-paketet
  • Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift då detta krävs i det dagliga arbetet

Vi blir extra intresserade om du har erfarenhet av att arbeta med administration och/eller i kundtjänst. Du har en god känsla för service och levererar alltid ett gott bemötande gentemot kunder. Du är trygg i dig själv med förmågan att fatta egna beslut i ditt arbete. Vidare är du kommunikativ i tal och skrift, detta då du kommer att bemöta kunder både över telefon och mail. Du behöver vara stresstålig och det är ingenting du drar dig för utan något som motiverar dig. Tycker du om klyschan ”många bollar i luften” så har du hittat tjänsten för dig.

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, t.o.m. 2023-03-31 med chans till förlängning
  • Placering: Kallhäll, Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här