1 vecka sedan
Annons-ID: 15085016

Kundsupport till finansbolaget Nstart!

Snabbfakta

Stad:
Stockholm, Centrala Stockholm
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Har du tidigare erfarenhet inom kundtjänst och ett intresse för finansvärlden? Vill du vara med i ett växande team och göra skillnad varje dag? Här får du möjligheten att vara en del av Nstarts spännande tillväxtresa och ha roligt på vägen! Är du den vi söker? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

Om tjänsten

Nstart är ett av Sveriges större fintechföretag. Företaget erbjuder en helt unik tjänst med hållbara refinansieringslösningar för konsumenter som hjälper dem i riktning mot skuldfrihet. Bolaget använder ny teknik och metodik för att utmana traditionella lånemodeller och generera djupare insikter än vad traditionella banker och långivare kan. Företaget växer snabbt och expanderar internationellt.

Nstart har varit mycket framgångsrika på den svenska marknaden och genom åren har företaget kunnat hjälpa tusentals kunder att förbättra sin ekonomiska situation. Nu söker Nstart efter två konsulter på heltid till sitt Customer Cuccess-team. Uppdraget passar dig som älskar att ha kundkontakt och som trivs med att arbeta i en kultur genomsyrad av hög aktivitet, varm gemenskap, högt i tak och mycket skratt.

Teamet består av ett flertal medarbetare och växer stadigt. Teamet består av medarbetare inom både Customer Cuccess och kreditgivning. Man har ett tätt samarbete och hjälps åt, vilket leder till en variation och bredd i arbetsuppgifterna.

Detta är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd på Academic Work och arbeta som konsult på uppdrag hos Nstart. Vi signerar avtal på initialt sex månader där goda möjligheter efter det finns för överrekrytering till Nstart.

Du erbjuds

  • Ett långsiktigt konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering
  • Utökad erfarenhet inom Customer Support och finans
  • En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

Arbetsuppgifter

I rollen inom customer success kommer du framförallt arbeta med att:

  • Ta emot inkommande samtal
  • Föra dialog med kunder i företagets olika kanaler
  • Genomföra utbetalningar och placera utbetalningar
  • Kontakta kunder för att inhämta information
  • Kontakta och samtala med kunder som är sena med betalningar

Vi söker dig som

  • Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst
  • Har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande och din ansökan kommer att prioriteras om du:

  • Har erfarenhet av bank och finans eller har jobbat på ett inkassobolag
  • Har kunskaper i det norska språket

För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och din karaktär. Som person är du flexibel, prestigelös och har en god förmåga att arbeta tillsammans med andra i ett team. Du är driven, självgående och har en god känsla för kommunikation och är mån om att sprida energi och glädje till dina kollegor. Du har gott omdöme och brukar ha lätt för att lösa utmaningar. Du har koll på vad som pågår och har ordning och reda omkring dig.

Nstart tror på utveckling och lärande genom att göra och testa. De ger stort utrymme för egna initiativ, ambitioner och ledarskap. Rätt person kommer successivt att få allt större ansvar i verksamheten och växa med företaget.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Långsiktighet: Avtal på intialt sex månader med goda chanser till överrekrytering

Omfattning: Heltid

Placering: Östermalm/City, centrala Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Vill du läsa mer om Nstart? Klicka här!

Ansök här