1 vecka sedan
Annons-ID: 15085744

Kundservicemedarbetare till Landshypotek Bank

Snabbfakta

Stad:
Linköping, Linköping
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Brinner du för service och har ett intresse för ekonomi- och bankvärlden? Vill du dessutom bli en del av ett härligt team i en spännande organisation? Då är det just dig vi söker till denna tjänst! Urval sker löpande så sök redan idag.

Om tjänsten

Landshypotek Bank är en annorlunda bank med en stor uppgift där medarbetarna är avgörande för företagets framgång. Företaget är och vill vara en värderingsdriven bank där kulturen inte sitter i väggarna utan visar sig i hur de agerar varje dag i varje kundmöte. Landshypotek Bank utgörs av cirka 220 engagerade medarbetare på 19 kontor som tillsammans bidrar till ett rikare liv i hela landet. Sedan 1836 har företaget finansierat satsningar inom jord- och skogsbruk samt för företagande på landsbygden. Idag erbjuder företaget även bolån till husägare samt sparande för alla vars hjärtan klappar för en levande landsbygd.

Kundservicefunktionen på Landshypotek Bank är en central del i bankens affärsverksamhet och har siktet inställt på att ge kunderna service i världsklass. I denna roll är du ofta kundens första kontakt med banken och spelar därmed en viktig roll i att underlätta både vardagen och att skapa en bra upplevelse. Arbetet varierar och du möter bankens kunder via telefon eller via digitala kanaler. I din roll ingår det även att vara flexibel och du kan behöva stötta upp på andra avdelningar med närliggande arbetsuppgifter.

Du erbjuds

  • Att bli en del av ett gäng härlig och få arbeta i fina lokaler
  • Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler
  • Samarbeta med andra avdelningar
  • Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter

Vi söker dig som

  • Har en gymnasieexamen
  • Har tidigare erfarenhet av service och administration
  • Har ett intresse för ekonomi
  • Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift

OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastringsregister och UC

Vi ser gärna att du är:

  • Serviceinriktad
  • Kvalitetsmedveten
  • Anpassningsbar

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
  • Placering: Centrala Linköping

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här