6 dagar sedan
Annons-ID: 15083423

Kundansvarig inom digitala vårdtjänster

Snabbfakta

Stad:
Stockholm
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Rekrytering
Startdatum:
Enligt ö.k.

Brinner du för kundrelationer och har du en stark drivkraft att nå målen tillsammans med teamet? Vill du bidra till att effektivisera vården och patientresan? Har du ett lösningsorienterat förhållningssätt och förmågan att gå från ord till handling kommer du trivas hos oss.

Om tjänsten

Acceptus arbetar för att förenkla vardagen i vårdrelaterade verksamheter inom hälsa, vård och omsorg. Vi är en oberoende aktör med lång erfarenhet och specialistkompetens inom ett stort antal verksamhetsområden. Acceptus erbjudande av digitala vårdtjänster syftar till att ge vårdgivare möjligheten att optimera sin verksamhet och förbättra patientupplevelsen. Vi driver utveckling i nära samarbete med våra kunder och erbjuder såväl egenutvecklade tjänster som lösningar från samarbetspartners.

I rollen som kundansvarig hos Acceptus bearbetar du såväl befintliga som potentiella kunder huvudsakligen i Stockholm men även i andra delar av landet. Du kommer vara en del av kundteamet som bl.a. arbetar med försäljning, implementering, utbildning samt systemförvaltning av våra digitala vårdtjänster.

Arbetsuppgifter

Du kommer att vara en viktig del i Acceptus relation till kunderna och därmed vara med att bygga starka långsiktiga samarbeten. Här jobbar du främst med varma leads.

Ett axplock av dina arbetsuppgifter:

  • Ta ansvar för din egen försäljning, från leads till stängd affär
  • Kartlägga nya kunder och lämpliga kontaktpersoner, upparbeta relation och kartlägga behov
  • Merförsäljning, utveckla befintliga kunders portfölj tillsammans med dina kollegor
  • Komma med initiativ kring utveckling av säljprocessen och arbetssätt
  • Bygga upp processer och strukturer
  • Delta i kundforum, arrangerade kundmöten och hålla i kunddemonstrationer

Vi söker dig som

Vi ser att du har hög social kompetens och god kommunikativ förmåga i kombination med en stark vilja att utveckla affärer. Du är van att jobba strukturerat för att säkerställa framdrift och har ett prestigelöst förhållningssätt till vad som behöver göras för att nå målet. Du har förmåga att identifiera kunder på ett analytiskt sätt och strukturerat hantera information för att segmentera marknaden. För att lyckas hos oss tror vi att du har:

  • Eftergymnasial utbildning exempelvis någon säljutbildning eller motsvarande
  • 1-2 års erfarenhet inom kundorienterat arbete eller försäljning
  • God förståelse för vad digital transformation är
  • God kommunikativ förmåga i både svenska och engelska
  • Intresse för teknik eller digitala lösningar

Det är mycket meriterande om du har:

  • Tidigare erfarenhet av tjänsteförsäljning
  • Erfarenhet av andra digitala plattformar eller lösningar
  • Någon form av vårdbakgrund
  • Erfarenhet av TakeCare eller annat journalsystem.

Övrig information

  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid, med inledande provanställning
  • Placering: Stockholm City

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Läs mer om Acceptus här

Ansök här