1 månad sedan
Annons-ID: 15085872

HR-ansvarig till Zoezi i Linköping!

Har du en bakgrund inom rekrytering eller HR, och vill arbeta med ett strategiskt personalansvar? Då är detta rollen för dig! På Zoezi välkomnar vi dig som är ett riktigt energiknippe med stor teamkänsla som vill vara en central del i ett företag under stor tillväxt. Här kommer du få en roll med varierande uppgifter med fokus på personalens utveckling och trivsel. Du välkomnas till ett härligt och vasst team där goda samarbeten och härlig stämning är en självklarhet!

Om tjänsten

Zoezi utvecklar, säljer och levererar ett modernt molnbaserat affärssystem främst inriktat mot tränings- och friskvårdsbranschen. Detta för att underlätta både för verksamheten och dess kunder på träningsanläggningar. Zoezi jobbar marknadsnära och många anställda har själva stort träningsintresse, något vi gärna ser att du delar men det är självklart inget krav. Idag är det 18 anställda och du kommer att ingå i Zoezis ledningsgrupp och arbeta strategiskt med företaget och personalen. Vi ser att du drivs av att alla medarbetare ska må bra och trivs i sin roll. Zoezi är i en stark tillväxtfas och som HR-ansvarig kommer du ha en central roll i arbetet framåt. Detta är en spännande möjlighet för dig som har stort intresse för personalvård, träning och hälsa.

Du erbjuds

  • Möjligheten att vara med att påverka Zoezis framtida utveckling.
  • Härliga och duktiga kollegor med ett stort tränings- och friskvårdsintresse, där många umgås på och utanför arbetet.
  • Kvartalsvisa konferenser med hela företaget.
  • Fredagsfrukost och fredagspingis med dina kollegor!

Arbetsuppgifter

  • Personalansvar för 11 personer, inkluderar löpande medarbetarsamtal, lönesamtal samt medarbetarenkäter.
  • Ansvarig för att driva rekryteringsprocesser för att finna nya fantastiska medarbetare till teamet.
  • Leda och utveckla företagets team till att nå deras individuella och gemensamma mål och utmana de framåt.
  • Strategisk planering och affärsutveckling i form av olika projektinitativ, till exempel att årligen upprätta, underhålla och säkerställa genomförande av en plan med en budget för hur företagets team ska utvecklas och utökas.
  • Ansvara för att tydliga rutiner, processer och dokument finns för HR-området specifikt, men även säkerställa att de medarbetare som har utpekade ansvarsuppdrag gör motsvarande i sina roller.
  • Ansvara för att det löpande arrangeras roliga kickoffer och liknande personalaktiviteter.
  • Ingå i Zoezis ledningsgrupp och ha ett nära samarbete och dialog tillsammans med övriga ledningsgruppen och VDn.

Vi söker dig som

  • Har minst tre års arbetslivserfarenhet inom rekrytering eller HR.
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Det är även meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom rekrytering av IT-profiler samt personalansvar.

Vi söker dig som är

  • Självgående
  • Inspirerande
  • Strategisk
  • Strukturerad

Övrig information

  • Start: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid, med en inledande sex månaders provanställning.
  • Placering: Linköping, Östergötlands Län
  • Det kommer även ingå problemlösnings- och personlighetstester som en del i denna rekrytering.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Zoezi är ett ungt företag som är i en stark tillväxtfas, och utnämndes 2021 till ett Gasellföretag av Dagens Industri. Zoezi MyBusiness är ett molnbaserat, modernt och lättanvänt affärssystem för föreningar och företag främst inom tränings- och friskvårdsbranschen. Zoezis MyBusiness används av över 600 verksamheter över hela Sverige och har i dagsläget 600 000 dagliga användare och hjälper både privatpersoner och företagare att få en överblick över sina resultat. Här jobbar man nära sina medarbetare, där alla får känna sig delaktiga och har roligt på jobbet.

Ansök här