2 veckor sedan
Annons-ID: 15087493

Försäkringsadministratör till storbank med start februari!

Vi har återigen fått möjligheten att rekrytera en försäkringsadministratör till bank i Stockholm! Är du noggrann, strukturerad och en fena på Officepaketet? Skulle du dessutom trivas i ett glatt och öppet team och har möjlighet att börja i mitten av februari? Då tycker vi att du ska skicka in din ansöka redan idag! Vi arbetar med löpande urval och kommer kontakta dig som uppfyller nedan krav.

Om tjänsten

Academic Work söker för kunds räkning en försäkringsadministratör för ett uppdrag på inledningsvis fyra månader. Du kommer bli en del av Customer Management som är en lättsam grupp med högt i tak. Idag sitter de i öppna landskap på plats på kontoret i Sundbyberg, dit går det bra att ta sig med både buss och pendeltåg. Förutsatt att båda parter är nöjda med samarbetet finns även goda chanser till förlängning av uppdraget.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Som försäkringsadministratör kommer du arbeta brett med administrativa uppgifter samt med posthantering. Arbetsuppgifterna är repetitiva och det är därför viktigt att du är prestigelös och tålmodig i ditt arbetssätt. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som har grundläggande datorkunskaper och tycker det är roligt med ett administrativt inriktat jobb.

  • Du arbeta med att genomföra adressändringar för företagskunder eller administrera utskick av värdebesked/fakturor.

Efter detta kommer du arbeta i en bred administrativ roll för dig som vill bygga på din erfarenhet. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta administrativt och med repetitiva arbetsuppgifter.

Vi söker dig som

  • Har goda datorkunskaper
  • Har en avslutad gymnasieexamen
  • Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift då arbetsuppgifterna utförs på svenska
  • Har goda kunskaper i Officepaketet
  • Trivs med att arbeta i ett team och med repetitiva arbetsuppgifter
  • Har systemförståelse och lätt för att lära dig nya system
  • Kan börja mitten av februari

Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter.

Som person är du noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt då arbetsuppgifterna kräver högt fokus. Vidare så är du en glad och social person som bidar med energi till dina kollegor och kan anpassa dig till flera personligheter. Du kommer bli del av ett tight team och därför är det viktigt att du trivs med att jobba självständigt och med andra.

Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här!

ÖVRIG INFORMATION

  • Start: mitten av februari
  • Omfattning: Heltid under 4 månader
  • Placering: Sundbyberg, arbetet sker på plats på kontoret.
  • Lön: 133 kr/h
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts06@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här