2 veckor sedan
Annons-ID: 15075995

First Line Support till Office Development

Har du en fallenhet för IT och telefoni och vill arbeta med first line support? Drivs du av att arbeta mot ett tydligt mål och lösa problem? Då är det här en optimal tjänst för dig! Hos Office Development får du möjlighet att utveckla dina kunskaper och samtidigt spendera dina arbetsdagar med deras härliga gäng i fräscha lokaler på Gärdet.

Om tjänsten

Office Development är ett ungt och expansivt företag där du får vara med och bygga deras företagsresa. För dom är det viktigt att ha roligt tillsammans längs vägen och de håller hårt i våra värdeord ansvar, glädje och engagemang. För att lyckas tror de på teamwork, både gällande teknik, affärsidé och kundnytta. Nu söker de efter en medarbetare till deras First Line Support. För rätt person finns det goda möjligheter att utöka sin roll och även få vara med och driva projekt för att få bolaget att växa.

Du erbjuds

  • Lunchkort
  • Friskvårdsbidrag
  • Friskvårdtimme
  • Utbildningar
  • Möjlighet att utvecklas och klättra inom bolaget

Office Development investerar hela tiden i deras anställda till att utvecklas genom utbildning och rätt coachning. Det ska vara roligt att gå till jobbet, hos dem är ledordet stöttning och gemenskap för att tillsammans nå framgång. För att det ska vara inspirerande och roligt erbjuder de även regelbundna tävlingar, kick-offer, resor, m.m.

Arbetsuppgifter

I rollen som first line support ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från företagets internt anställda. Genom felsökning och felavhjälpning supportar du de ärenden som kommer in. Det kan handla om felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer som Windows, AD, Office 365 och Outlook.

Du kommer exempelvis att:

  • Koordinera projekt, där du bokar upp kunder mot tekniker
  • Hantera användarfrågor som kommer in kopplat till exempelvis felanmälningar eller beställningar av lösenord
  • Driva ärenden och lösa dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du tar emot ärenden via telefon och mail

Vi söker dig som

  • Avslutad gymnasial utbildning, gärna med inriktning IT/teknik
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta på en supportavdelning- eller kundtjänstavdelning
  • Goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift
  • Goda kunskaper i Microsoft, Office 365

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt på ett kommunikativt sätt. Med en positiv attityd antar du, och löser, de problem samt utmaningar du stöter på i rollen. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta kunden i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt tar dig an ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för rollen.

Övrig information

  • Start: Enligt överrenskommelse
  • Omfattning: Tillsvidare med provanställning
  • Placering: Centrala Stockholm på Tegeluddsvägen
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Office Developments önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Office Development är verksam inom IT, telefoni, video, kontorsutrustning, copy och erbjuder skräddarsydda helhetslösningar anpassade efter kundens behov. Företaget är leverantör till såväl offentlig som privat sektor och levererar såväl nyuppsättning och integration som support och förvaltning av implementerade system.  Läs gärna mer på deras hemsida.

Ansök här