1 månad sedan
Annons-ID: 15078208

Finance administrator & office manager!

Är du nyexaminerad och är på jakt efter den perfekta rollen in arbetslivet? Har du dessutom ett stort driv för att lära dig nya saker samt förmågan att enkelt kunna strukturera och prioritera bland dina arbetsuppgifter? Sök då till tjänsten som finance administrator & office manager! Välkommen in med din ansökan vi arbetar med löpande urval.

Om tjänsten

Academic work söker nu för Polar Cape Consultings räkning en finance administrator & office manager till sitt kontor. På kontoret i Stockholm är de cirka 12 medarbetare, totalt 50 i Sverige och drygt 160 personer i hela koncernen. Polar Cape har vunnit "Great place to work" och arbetar för att det ska vara roligt att komma till arbetet.

Polar Cape was founded in Stockholm in 2010 and shortly thereafter, in 2011, a branch office in Skopje followed. The company was born out of a realization that many companies providing IT services are short-term in their relation to both customers and employees. By creating the most inspiring workplace for consultants, we will enable and support our employees to be innovative and committed and create the best possible solutions with our customers.

Du erbjuds

  • Möjligheten att få utvecklas i en bred roll.
  • Att bli en del av en fantastik kultur med härliga kollegor.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Som finance administrator & office manager kommer du att ha en väldigt bred roll. Den kommer innefattar allt från att hantera fakturor, svara på inkomna mail till att fixa inför en aw på kontoret. Du kommer få en gedigen introduktion och bra stöttning för att du ska få bästa möjlighet att komma in i rollen.

Vidare kommer du även att:

  • Beställa kontorsmaterial.
  • Stötta med HR-frågor.
  • Sköta olika office-delar.
  • Kundfakturering och attestering av leverantörsfakturor.
  • Hjälpa till vid events.
  • Samla in underlag till fakturor samt kommunikation med kontoansvariga.
  • Svara på mail från konsulter.
  • Godkänna utlägg.

Vi söker dig som

  • Har en avslutad eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller administration.
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.
  • Har grundläggande datorkunskap.

Det är meriterande om du:

  • Har erfarenhet sedan tidigare av en liknande roll.

Övrig information

  • Start: 15 augusti.
  • Omfattning: Heltid.
  • Placering: Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

We specialize in System Integration and Business Support Systems such as CRM, and Business Process Management platforms. We deliver stable and robust solutions with flexibility, high quality, and value - whether we are assisting our clients in project delivery, or taking the full responsibility for developing and delivering solutions ourselves. We have customers in telecoms, finance and retail industries, among others. Polar Cape is ranked as the No.1 workplace in Europe by the Great Place to Work Institute. Creating an outstanding workplace to be a consultant is in our DNA. It's also our business strategy.

Ansök här