1 vecka sedan
Annons-ID: 15081826

Ekonomiassistent till Kambi!

Är du på jakt efter ditt drömjobb och är redo att ta chansen för att utvecklas i en roll som ekonomiassistent? Missa då inte möjligheten att bli en del av det unga och internationella företaget Kambi. I rollen kommer du att arbeta för att automatisera och effektivisera arbetet samt implementera processförbättringar. Missa inte chansen att söka rollen som ekonomiassistent till Kambis kontor i Stockholm. Start är 7e november!

Om tjänsten

Kambi är en ledande oberoende leverantör av sportbettingsteknologi och erbjuder sina kunder tjänster till den reglerade och globala spelindustrin. Kambi har idag mer än 40 operatörer på sex kontinenter och är idag över 1000 anställda på sju globala kontor. I Stockholm är de idag 350 medarbetare och sitter i ljusa och fräscha lokaler på Hälsingegatan. Kambi är ett avslappnat Tech-företag som genomsyras av det gemensamma intresset för sport och spel. Varje fredag är du som anställd välkommen på frukost till fredagsmötet och för att inte glömma en otroligt after work på .

Du erbjuds

  • Ett flexibelt heltidsarbete med 3 dagar på kontoret och 2 dagar hemifrån.
  • Chansen att bli en del av ett fantastiskt företag i utvecklingsfas.
  • Möjligheten till en anställning på Kambi, förutsatt att alla är nöjda med samarbete.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiassistent är din främsta uppgift att hantera leverantörsreskontra. Fram till nu har hanteringen varit manuell, men detta är något vi vill att du ändrar på. Du kommer att arbeta för att automatisera processen och få en bra struktur på flödet. Det är cirka 150-250 fakturor per månad som du kommer att hantera. Utöver detta kommer du även att:

  • Hantera transaktioner
  • Göra momsredovisning
  • Bokföra tidrapporter och fakturor
  • Förbereda månadstagliga periodiseringar och journaler för månadsslut
  • Assistera vid årlig revision
  • Ad hoc projektarbete

Vidare kommer rollen över tid att gå mot en mer analytisk roll där Kambi idag vill arbeta mer utvärderande och analyserande för deras kostnader idag. Det kan vara att göra analys av konsultkostnader, IT-systemkostnader och andra utgifter.

Vi söker dig som

  • Har 1-3 års erfarenhet av att arbeta i en roll som ekonomiassistent med leverantörsreskontra på heltid.
  • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande.
  • Har flytande kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift.
  • Har mycket goda kunskaper i Microsoft package, framför allt i Excel.

Vidare söker vi dig som är utåtriktad med ett mindset att "detta löser vi". Vi söker dig som är en teamplayer och tycker om att samarbete samtidigt som du inte har några problem med att arbeta självgående. Du trivs med att ha många bollar i luften och är bra på att hitta ett strukturerat arbetssätt för att hålla deadlines.

Övrig information

  • Start: Omgående, 7 November.
  • Omfattning: Heltid, långsiktigt.
  • Placering: Hälsingegatan.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Kambis Values: It’s essential that everyone at Kambi not only understands our values and what we stand for, but conducts themselves in a way that reflects those values.

We Act - because we’re brave and curious, brave enough to ask questions and curious enough to search for the answers.

We Care – because we genuinely love what we do, we’re enthusiastic and always take the time to listen to our colleagues and customers.

We Deliver – because people depend on us, to generate that better idea, that higher level of quality or that added value they really need.

Ansök här