2 veckor sedan
Annons-ID: 15090648

Customer Support med tekniskt intresse till Brilliant!

Snabbfakta

Stad:
Stockholm, Centrala Stockholm
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Rekrytering
Startdatum:
Så snart som möjligt
Övrigt:
Heltid

Brinner du för service och är nyfiken på teknik? Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad, prestigelös och en riktig teamplayer? Då söker vi dig till Brilliant! Här blir du en del av ett spännande företag och ett glatt team på 4 personer som längtar efter en till kollega.

Om tjänsten

Brilliant Future är marknadsledande inom sin bransch och hjälper andra organisationer att komma till insikt om att förbättra sina relationer till både medarbetare och kunder. Genom insikt i hur de anställda trivs och vad kunderna tycker och tänker kan man som företag avsevärt effektivisera sina processer och stärka sin attraktionskraft, både internt och externt.

I rollen som Technical Specialist kommer du att tillhöra en teknisk support och hantera frågor från Brilliants kunder och guida dem rätt huvudsakligen via mail, ibland även via teamsmöten du håller i och ansvarar för. Du kommer att arbeta tillsammans med återkommande kunder och vi söker nu dig som har kunden i fokus och går igång på tekniska kluringar samt gillar att leverera service i världsklass. Du kommer dagligen att hantera ärenden som varierar i komplexitet och storlek och du kan känna dig trygg med att du får en bra upplärning på plats.

Du erbjuds

  • En roll där du får agera expert och rådgivare, internt som externt
  • Möjligheten att arbeta tillsammans med ett skarpt gäng som dessutom har riktigt kul ihop!
  • Dagligt arbete i en unik SaaS plattform under ständig utveckling
  • Vara en del av ett bolag med stort tillväxt-driv

Arbetsuppgifter

  • Hantera och lösa mindre som mer komplexa ärenden
  • Rapportera buggar och bidra med utvecklingsförslag
  • Effektivisera arbetsprocesser och rutiner
  • Utbilda/vägleda kunder via teamsmöten

Vi söker dig som

  • Är en god kommunikatör, både i tal och skrift på såväl svenska som engelska
  • Har goda kunskaper i Officepaketet
  • Är lösningsorienterad och serviceminded
  • Är noggrann och proaktiv
  • Är en teamplayer och kan hantera komplexa arbetsuppgifter
  • Är ordningssam och strukturerad samtidigt som du också är spontan och snabbt kan tänka nytt när det krävs

Det anses meriterande om du

  • Har erfarenhet av att ha arbetat med kundservice/support och helst inom teknik
  • Har erfarenhet av SQL
  • Har arbetat i Brilliants plattformar

Övrig information

  • Start: Så snart som möjligt
  • Omfattning: Heltid, 8-17
  • Placering: Centrala Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Brilliants önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Brilliant Future älskar att se framgång genom engagerade människor, för de vet att det är just det som får affärerna att blomstra. Med stöd av resultat och statistik från deras kund- och medarbetarundersökningar kan de presentera värdefulla insikter som guidar kunden till värdeskapande utveckling och därmed större framgång. Brilliant utgår alltid från analys och fakta och styrkan i Brilliant ligger i att de hjälper kunden genom hela resan. Mäta - Analysera och Agera.

Nu är Brilliant på en stark tillväxtresa med högt uppsatta mål. Välmående, utveckling och engagemang är kärnan i allt de gör. Det smittar såklart av sig i vardagen. Medarbetarna är ett bra gäng som ser efter varandra och som trivs i en varm miljö med högt tempo. I takt med att bolaget växer utmanas Brilliant att växa och jobba med ständig förbättring, de får stor möjlighet att vara med och påverka och får frihet att styra mycket över deras eget arbete.

Ansök här