4 veckor sedan
Annons-ID: 15078999

Customer Success Support till ledande tekniskt företag!

Har du ett starkt teknikintresse och gillar att hjälpa andra? Har du även erfarenhet från restaurangbranschen men önskar utveckla ditt teknikintresse? Fortsätt läsa, då kan det här vara tjänsten för dig!

Om tjänsten

Academic Work söker nu en ny stjärna till rollen som Customer Success Support till vår kund som är ett marknadsledande mjukvaruföretag som erbjuder helhetslösningar för så väl restauranger, caféer, butiker och offentligverksamhet. De har ett stort fokus på att effektivisera beställnings- och betalningsflödet för så väl deras kunder och för deras kunders gäster. Bolaget är idag ledande i Sverige när det gäller antalet installationer, komplexiteten i kundlösningarna och bredden i dess kundbas.

I rollen kommer du ansvarar för att hjälpa företagets kunder att komma i gång i användandet av deras produkter och därefter följer du löpande upp med kunderna för att de skall få bästa möjliga nytta av produkterna. Du kommer arbeta tillsammans med ett team som är experter på användning och rådgivning kring företagets produkter och du kommer samtidigt ha ett tätt samarbete med utvecklingsavdelningen i frågor kring underhåll och vidareutveckling av företagets produkter. I rollen erbjuds möjligheter att utveckla dig själv inom teknikområdet och för rätt kandidat finns även möjlighet att utvecklas inom närliggande områden, exempelvis som projektledare.

Du erbjuds

  • Stimulerande och utvecklande arbete i ett framgångsrikt företag
  • Vara del av ett företag med korta beslutsvägar
  • Vara del av ett företag i ständig utveckling för att vara en leverantör i framkant
  • Engagerade kollegor med gemensamt fokus
  • Möjlighet att växa in och utvecklas i rollen

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen på CS Support agerar du som en första kontakt med företagets kunder och arbetar mycket via deras ärendesystem. Du kommer i din kontakt med kund felsöka och till så stor grad som möjligt lösa ärendet för kunden med en äkta service-anda. Vid svårare problem kommer du eskalera ärendet till produktorganisationen för vidare felsökning. De problemställningar som du kan ställas inför kan vara allt från att starta om en kassa till att guida en kund över telefon i det webbaserade gränssnitt.

Vi söker dig som

  • Har en avslutad gymnasial utbildning
  • Har ett stort teknikintresse
  • Har tidigare arbetslivserfarenhet av att jobba kundnära med service
  • Har god svenska och engelska i tal och skrift

Det är ytterligare meriterande om du:

  • Har tidigare erfarenhet restaurangbranschen eller av betallösningar
  • Har erfarenhet av en liknande roll
  • Tidigare arbetat i ett affärssystem

Som person är du:

  • Serviceinriktad
  • Noggrann
  • Självgående
  • Problemlösande

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid, kontorstider

Placering: Stockholm, Bromma med viss flexibilitet.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.Ansök här

Ansök här