2 veckor sedan
Annons-ID: 15087369

Customer Success Manager till Munu Cloud

Munu Sweden Ab säljer ett av Nordens ledande molnbaserade kassasystem för restauranger. Vi söker efter dig som brinner för restaurangbranschen och som vill vara med och påverka dess digitala utveckling. Om du känner till branschen från insidan, med insikt i kassasystem, bokningssystem & bemanningsplanering - skicka in din ansökan redan idag. Detta är en jobbmöjlighet du inte vill missa!

Om tjänsten

Munu Cloud en av de största aktörerna inom POS på den norska marknaden med kontor och specialister på plats i Stavanger, Trondheim, Bergen och Oslo. Vi kommer nu att fortsätta växa på den svenska marknaden med det nybildade Munu Sweden AB som nu behöver bemanna för en kraftig tillväxt.

I rollen som Customer Success Manager är du länken mellan den tekniska lösningen i POS och den operativa funktionaliteten i verksamhetens vardag. Du kommer att ansvara för att leda arbetet med att ge våra kunder den bästa möjliga onboarding-upplevelsen av våra produkter och tjänster i Sverige. Nu söker vi dig som känner till branschen från insidan och vill vara med och bygga något stort från grunden.

Arbetsuppgifter

Som Customer Success Manager ansvarar du för att ta hand om kunden direkt efter signering. Du guidar kunden i ett nära samarbete genom hårdvaruinstallationen, konfigurering, set-up och den kulturresa personalen måste gå igenom för att få ut maximalt av systemet.

Ett axplock av dina arbetsuppgifter:

  • Ansvara för kundkontakt, onboarding och installation
  • Kontrollera och säkerställa nätverk
  • Beställa den utrustning som skall skickas till enheten
  • Boka installationsdatum och boka tekniker vid behov
  • Sätta upp BackOffice och säkerställa ev integrationer
  • Ta bort befintlig hårdvara och ersätta med ny
  • Ladda upp alla Munu applikationer och säkerställa att printrar och betalterminaler fungerar
  • Utbildning av personal

Vi söker dig som

Till rollen som Customer Success Manager söker vi en självgående person med stor social förmåga som är van att leda, utbilda och inspirera människor inom restaurangbranschen.

  • Har minst 2 års erfarenhet som restaurangchef
  • Har möjlighet att resa inom landet, ca 1-2 dagar i veckan
  • Trivs med att jobba mot mätbara mål och förväntningar
  • Brinner för service och support
  • Har insikt i kassa-, boknings- och bemanningssystem
  • Har ett mycket stort tekniskt intresse

Övrig information

  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid, med inledande 6 mpn provanställning
  • Placering: Stockholm, och ute hos kund vid behov.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Läs mer om Munu Cloud här

Ansök här