1 vecka sedan
Annons-ID: 15081637

Customer experience coordinator till Axis Communication i Lund

Snabbfakta

Stad:
Lund
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Vi tror att du är personen som är intresserad av att bli en del av en stor internationell organisation där du blir en viktig spelare för Axis kunder och besökare. Du trivs i en självgående och flexibel roll där du får arbeta serviceinriktat och med administrativa uppgifter i en innovativ och utvecklande miljö! Låter detta som en spännande roll för dig? Sök redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande.

Om tjänsten

På Axis Communications i Lund hittar du ett välbesökt Experience Center där besökaren får möjlighet att lära känna Axis produkter, få en "behind-the-scenes" upplevelse kring de senaste teknologierna samt testa sig fram till produkten som passar just dem. I rollen som Customer experience center Coordinator kommer du få koordinera de bokningar som kommer in till centret samt agera host och supporta besökarna i deras besök.

För att trivas i rollen behöver du vara duktig i mötet med människor. Du kan ta initiativ och är strukturerad. Du kommer även få arbeta med administrativa uppgifter så det krävs att du är van vid denna typ av arbetsuppgifter.

Du erbjuds

  • Initialt ett kontrakt på 6 månader med god chans till förlängning.
  • Att bli del av ett företag vars framgång i stor utsträckning beror på högkvalificerad personal och deras starka, öppna och tillåtande företagskultur – en företagskultur som bäddar för framgång och medför möjligheter att ständigt bryta ny mark. På Axis finner du innovativa, dedikerade och engagerade medarbetare som är kärnan i verksamheten och den framgång som Axis taktar mot. Som världsledande företag inom nätverksvideo erbjuder Axis olika övervakningssystem och andra pålitliga säkerhetslösningar. Samtliga är produkter som baseras på en öppen plattform av att ständigt leverera kvalité och högt värde till sina kunder.
  • Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer omvårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Koordinera och administrera bokningar
  • Hantera kunders önskemål och ändringar i bokningarna
  • Assistera värdarna under kundbesöket
  • Svara på frågor och guida besökarna under deras vistelse

Vi söker dig som

  • Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område
  • Har erfarenhet av administrativt arbete
  • Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska då koncernspråket är engelska
  • Har grundläggande kunskap kring teknisk hårdvara som IPads, datorer etc.

Som person agerar du professionellt i kundmötet, du är inte rädd för att prata inför flera människor och är därför en duktig kommunikatör. Du ger alltid högkvalitativ service och vet vad som behövs för göra kunden nöjd.

För rätt person kan denna roll utvecklas till något mer och därför är det av stor vikt att du driven person som tar egna initiativ för att flytta dig framåt.

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Lund

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Om du vill veta mer om Axis. Läs mer på deras hemsida här! Du kan även läsa mer om deras Experience Center här!

Ansök här