1 månad sedan
Annons-ID: 15077334

Business Support Administrator

Snabbfakta

Stad:
Linköping, Linköping
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Start enligt överenskommelse
Övrigt:
Heltid

Vill du vara med på en tillväxtresa och brinner du för att skapa kundupplevelse i världsklass? Då har vi en spännande roll för dig. 3StepIT, söker dig som vill fungerar som länk mellan olika funktioner och aktörer som är inblandade i kundaffären. Välkommen med din ansökan till ett internationellt, framgångsrikt och ständigt utvecklande företag som har hållbarhet i fokus.

Om tjänsten

Du erbjuds

Academic Work söker för 3StepIT:s räkning dig som vill utvecklas i en roll som Business Support Administrator. I rollen kommer du primärt att arbeta tillsammans med och stötta säljavdelning vid försäljning och förvaltning av deras tjänster. Du kommer att arbeta med etablering av nya kunder, ta fram avtalshandlingar, hantera finansieringsprocessen och följa upp befintliga affärer.

Vidare kommer du att fungerar som länk mellan olika funktioner och aktörer som är inblandade i kundaffären, såsom bankpartners, IT-leverantörer och andra interna enheter. 3StepIT arbetar tätt med Back Office, som bland annat hanterar leverantörsfakturor och utför andra löpande administrativa uppgifter. Back Office är lokaliserade i Estland.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Att skapa komplett och korrekt tecknade avtalshandlingar
  • Säkerställa dokumentation kring regelverk som till exempel ”Känn din kund”
  • Kontakt med bankpartners, vid försäljning av finansieringsavtal
  • Hantera fakturor från deras leverantörer och partners
  • Utifrån fastställda processer och regelverk administrera kundavtal under deras livslängd
  • Att bidra till förbättringsidéer, för att effektivisera och förenkla för både kunden och för 3 Step IT

Vi söker dig som

  • Har minst gymnasieexamen
  • Har erfarenhet av att arbetat inom bank och finans
  • Är van att dagligen kommunicera med kunder eller andra externa och interna partners
  • Är lösningsorienterad och har ett holistiskt synsätt
  • Har erfarenhet av kvalificerat administrationsarbete, exempelvis inom avtalshantering och juridiska formalia
  • Är flytande i både tal och skrift på svenska och engelska
  • Har erfarenhet av att arbeta i olika IT-system och ta emot uppdrag via olika typer av kanaler
  • Har god data- och systemvana, exempelvis Word och Excel

Det är meriterande om du har:

  • Erfarenhet av produkterna leasing och hyra, samt att arbeta i ett modernt leasingsystem

Som person är du:

  • Resultatinriktad
  • Ansvarstagande
  • Flexibel
  • Kommunikativ

Övrig information

  • Start enligt överenskommelse
  • Heltid
  • Linköping

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

3StepIT erbjuder företag och organisationer en effektiv och hållbar livscykelhanteringslösning för hårdvaruenheter med enkla lösningar för finansiering, IT-Asset Management och återtags- och utbytesservice. Vi är ett starkt växande företag som idag har ca 140 medarbetare på 5 olika orter. Huvudkontor ligger i Linköping, och de har säljkontor i Stockholm och Göteborg samt produktionsanläggningar i Enköping och Växjö. För mer information, se www.3stepit.com.

Ansök här