2 veckor sedan
Annons-ID: 15081422

Administratör/ekonomiassistent till ett kortare uppdrag!

Vi söker nu dig som vill arbeta som administratör/ekonomiassistent och hantera fakturor! Är du en strukturerad och noggrann "doer" som tycker om att säkerställa så att allt är korrekt? Låter detta som tjänsten för dig? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Om tjänsten

Vår kund söker en person på heltid för ett uppdrag på 6 månader. För att trivas här krävs det att du är noggrann och strukturerad. Vidare ser vi att du ha tidigare erfarenhet av att arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.

Du erbjuds

  • Ett arbete med arbetsuppgifter som ger dig goda erfarenheter
  • Ett roligt och utvecklande arbete

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Du kommer att få en introduktion vid din start. Dina arbetsuppgifter kommer vara att hantera:

  • Fakturering
  • Administration

Vi söker dig som

• Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift, då du dagligen kommunicerar på dessa språk

  • Meriterande om du har har tidigare erfarenhet av att hantera fakturor och administration

Som person är du:

  • Noggrann
  • Kommunikativ
  • Strukturerad

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid i 6 månader
  • Placering: Göteborg

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här