1 månad sedan
Annons-ID: 15089234

AddSecure söker dig med god kundvana!

Snabbfakta

Stad:
Stockholm
Omfattning:
Heltid
Typ av uppdrag:
Konsultuppdrag
Startdatum:
Omgående
Övrigt:
Heltid

Har du vana av att jobba över telefon och ett intresse av att utvecklas inom IT? AddSecure söker dig med rätt driv och motivation till deras snabbväxande och relationsorienterade team! Laganda, kundfokus och utvecklingsmöjligheter är centralt i rollen och med rätt inställning erbjuds du breda utvecklingsmöjligheter inom IT. Vi söker flera personer till denna roll så ta chansen och sök tjänsten idag!

Om tjänsten

Du kommer ingå i Teamet Order & Support inom affärsenheten Smart Alarms som idag består av 11 medarbetare med fokus på kommunikation och kunskapsåterföring. Här är det en självklarhet att kunna fråga om högt som lågt och att alla hjälper varandra i gruppen. Detta är några ord från teamchefen Lina:

"Min ledarambition är att skapa tydlighet och engagemang för dig och teamet, och för att du som medarbetare själv ska kunna utvecklas med verksamheten efter den inriktning och de mål som finns"

Ambitionen med uppdraget är långsiktigt och du kommer introduceras genom att bli tilldelad en mentor med målet att du ska kunna arbeta mer självständigt efter en tid. Introduktionen kommer att ske på plats.

Du erbjuds:

  • Utvecklingsmöjligheter inom support och IT
  • Mentorskap
  • Möjlighet att vara med i en expansionsfas och transformation från analoga till digitala system

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter

First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas driva ditt eget arbete framåt och motiveras av stora kundvolymer. Förutom detta söker vi dig med följande personliga egenskaper:

  • Serviceminded – då rollen innebär mycket kundkontakt
  • Kommunikativ – då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt
  • Problemlösande – då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem tillsammans med och åt kunder
  • Strukturerad – Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som görs

Vi söker dig som

  • Har någon form av erfarenhet av att kundbemötande eller support
  • Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift

Addsecure arbetar med hantering av data och kommunikation på ett säkert sätt och därmed är många av deras tjänster säkerhetsklassade. Denna tjänst är säkerhetsklassad och därför kommer en säkerhetsprövning genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Övrig information

  • Start: Enligt överenskommelse
  • Arbetstider 8-17
  • Placering: Telefonplan
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Addsecures önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Addsecure är en ledande europeisk aktör inom säkrad kritisk kommunikation. Företaget förser över 100 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar inom övervakade larm och kritisk IoT-kommunikation. Läs mer om Addsecure på företagets hemsida: Addsecure

Ansök här